6 دلیل تغییر WPBeginner به هاستینگ SiteGround
نوشته شده توسط : محسن راد

6 دلیل تغییر WPBeginner به هاستینگ SiteGround

سایتها میزبانی وب. چندین خواننده متوجه تغییر در قسمت پاورقی ما شده اند که اکنون می گوید "میزبانی وردپرس توسط SiteGround " و از ما خواسته اند که در مورد چرا ما این سوییچ را نوشتیم.

وقتی نوبت به کار یک تجارت آنلاین می رسد ، انتخاب بستر مناسب میزبانی وب برای نیازهای شما برای موفقیت شما بسیار مهم است.

در این مقاله ، 6 دلیل برای تغییر ما به SiteGround ، و اینکه چگونه آنها به ما در افزایش سرعت وردپرس ، بهبود قابلیت اطمینان و اجرای یک گردش کار بهتر کمک کردند ، به اشتراک می گذارم.

WPBeginner عاشق SiteGround است

زمینه
از آنجا که من WPBeginner را در سال 2009 راه اندازی کردم (تقریبا یازده سال پیش) ، وبلاگ ما بزرگ شده است تا به بزرگترین سایت منبع وردپرس رایگان برای مبتدیان تبدیل شود.

هنگامی که من برای اولین بار WPBeginner را شروع کردم ، از میزبان مشترک توسط HostGator استفاده کردم . با بزرگ شدن سایت ، ما به یک VPS ، سپس یک سرور اختصاصی ، و حتی یک زیرساخت ابری سفارشی ساخته شده از شش ماه پیش ، ارتقا دادیم .

در طی این سالها اجرای WPBeginner و رشد سبد شرکتهای من ، تقریباً در مورد هر سیستم عامل اصلی میزبانی وب تست و استفاده کرده ام.

حتی امروز ، من وب سایت های فعال و آزمایشی را در بسیاری از سیستم عامل های میزبان مختلف ، بنابراین می توانیم با ویژگی های جدید که هر شرکت منتشر می کند ، به روز باشیم. این به ما کمک می کند تا براساس نیاز / بودجه آنها ، توصیه های صحیحی را به کاربران خود ارائه دهیم

با این حال ، در طول 3 سال گذشته ، ما بسیاری از وب سایتهای بزرگ ما را به زیرساخت میزبانی سایت SiteGround's Enterprise تغییر داده ایم.

WPBeginner یکی از معدود سایتهای بزرگ ما بود که سوئیچ را به SiteGround نداده است ، و فقط مقاومت در برابر وسوسه سخت تر و سخت تر می شود.

تیم SiteGround به سادگی نوآوری ، ارائه خدمات به مشتریان VIP و ساختن ابزارهای منحصر به فرد را انجام می دهند تا تجربه میزبانی را برای کاربران و تیم ما بهتر کنند.

و در ژانویه سال 2020، پس از 10.5 سال از وجود، وب سایت WPBeginner تا در نهایت به یک میزبان جدید، روشن سایتها .

6 دلیل چرا ما به SiteGround تغییر یافتیم
وقتی صحبت از میزبانی وردپرس می شود ، مهمترین عوامل برای من: سرعت ، قابلیت اطمینان ، پشتیبانی و ابزارهایی است که باعث بهبود گردش کار می شود.

در زیر 6 دلیل برتر برای تغییر میزبان سایت SiteGround آورده شده است.

توجه: ما در میزبانی سازمانی SiteGround هستیم که بطور خاص برای نیازهای ما ساخته و بهینه سازی شده است. اگرچه بسیاری از موارد مشابه در برنامه های میزبانی مختلف آنها نیز ارائه می شود.

1. SiteGround اکنون در Google Cloud Platform (کاملاً مدیریت شده)
SiteGround در Google Cloud Platform قرار دارد

به عنوان یک علاقه مندان به میزبانی ، وقتی مدیر عامل SiteGround ، تنکو نیکوف ، اولین بار در مورد این خبر به من گفت من فراتر از کلمات هیجان زده ام. حفظ این راز طولانی برای من واقعاً برایم سخت بود.

پیش از این تمام وب سایتهای مشتری SiteGround در یکی از مراکز داده خود یا در ایالات متحده آمریکا یا اروپا میزبان بودند. ارائه دهندگان مرکز داده های خصوصی با رعایت فناوری های جدید سخت افزاری کار بسیار خوبی انجام داده اند ، اما سوئیچ به Cloud Platform گوگل یک تغییر دهنده بازی است.

به سادگی بسیاری از عملکرد و قابلیت اطمینان را از آنجایی که گوگل دارای یک شبکه پیشرفته است ، قفل می کند.

بهترین بخش این است که SiteGround این پلت فرم را برای همه مشتریان خود (نه فقط کاربران Enterprise) در دسترس قرار داده است. بله ، این بدان معنی است که حتی اگر برای میزبان برنامه وردپرس مبتدی خود (ماهانه 3.95 دلار) ثبت نام کنید ، قرار است در سیستم Cloud Platform گوگل میزبانی شوید.

این یک معامله بزرگ است زیرا شما از مزایای مقیاس گذاری و مدیریت منابع بدون نگرانی در مورد چیزهای پشت صحنه بهره می گیرید (از آنجا که کل تنظیمات توسط SiteGround اداره می شود).

این یک واقعیت است که گوگل و آمازون سیستم عامل های ابر درجه یک را ارائه می دهند. چالش این است که استفاده از آنها برای صاحبان مشاغل کوچک آسان نیست و این یک ضرر بزرگ است.

اکنون SiteGround با کمک به آنها در رقابت با افراد بزرگ ، زمین بازی را برای مشاغل کوچک تر می کند. این با ارزش های اصلی ما در WPBeginner و Awesome Motive مطابقت دارد .

2. حداکثر Uptime با تنظیم چند منطقه ای Failover
قابلیت اطمینان و به روز بودن سایت برای ما یک اولویت بزرگ است زیرا این امر بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد.

تصور کنید فقط در وسط روز به یک فروشگاه بروید تا یک علامت بسته موقت را ببینید. این یک تجربه بسیار ناامید کننده است ، و شما به سادگی به فروشگاه دیگری می روید.

این دقیقاً احساسی است که کاربران هنگام مراجعه به وب سایتی که دچار خرابی است ، احساس می کنند.

تیم Enterprise SiteGround از Google Cloud Platform برای طراحی یک برنامه مطمئن مطمئن چند منطقه ای برای ما استفاده کرد.

این بدان معناست که در شرایط نادری وقتی منطقه خاصی از مرکز داده Google دچار خرابی می شود ، ترافیک وب سایت ما به منطقه دیگری هدایت می شود ، بنابراین خوانندگان ما همیشه بهترین تجربه را دارند.

3. تیم پشتیبانی بهترین گروه در کلاس
پشتیبانی پشتیبانی شرکت SiteGround

پشتیبانی از کیفیت یک عامل بسیار مهم هنگام انتخاب یک شرکت میزبانی وب است. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل هزینه میزبانی مدیریت شده وردپرس را پرداخت می کنند ، بنابراین می توانند مشکلات خود را سریعتر حل کنند.

شرکتهای مختلف من در مجموع سالانه صدها هزار دلار برای هزینه های مربوط به میزبانی هزینه می کنند (بله این تعداد شش رقم در سال است). هزینه های ما زیاد است زیرا ما ماهانه میلیاردها برداشت در وب سایت های ما ارائه می دهیم.

چگونه به درستی Google AdSense را به سایت وردپرس خود اضافه کنید

 

https://is.gd/SAw8XS

https://v.gd/FnfsOg

https://v.ht/25L0

https://clck.ru/MfBct

http://ulvis.net/KVhH

https://b2n.ir/239621

http://yun.ir/p1h





:: بازدید از این مطلب : 1033
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: